Rosa kaffebryggare :)

Synen av denna rosa sak mötte mig när jag kom hem från England förra veckan. En rosa, och helt fantastiskt ful-snygg och cool, kaffebryggare! Och den var min :) Mamma hittade den på loppis och tänkte att den borde ju Helena ha, det tackar vi för! Nu måste jag hitta några balla koppar till också, sen blir det om möjligt ännu godare att dricka kaffe! :)


Idag är jag ledig från jobbet så jag ska kolla igenom alla mina foton från resan och skicka in dem på framkallning. Det kommer att ta ett tag... Sen ska jag se om jag hinner odla några fräknar i den lilla solen som tittar fram idag.
/Helena

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha! Den är så typiskt du den där kaffebryggaren!! Får man en kopp när man besöker dig i Uppsala till hösten? Kram

2009-07-07 @ 12:14:23
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag lovar att du ska få en kopp kaffe iaf!! :) Men kaffebryggaren får nog vara kvar hemma i småland, vill inte riskera att ha den ute i korridoren... :P

2009-07-07 @ 15:56:37
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: ida

Sjukt snygg kaffebryggare! Förstår om du inte vågar låta den stå i korridoren. :D

2009-07-08 @ 00:13:11
Postat av: Anna Katana

Jag letar efter en rosa kaffebryggare. Typiskt att hon hittat den på loppis, jag som tänkte fråga vad ni köpt det annars (:



Ha det bra!

2010-09-16 @ 20:09:15
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback