Stundande mjölkchokladtest

Vill uppmärksamma om att jag har ett mjölkchoklad-test på G! Vore det inte skönt att en gång för alla reda ut vilken mjölkchoklad från vilken tillverkare som är godast? Och är det verkligen den dyraste? Eller är den billigaste kanske prisvärdast? I alla fall, jag behöver Er hjälp för att ta reda på detta! Säg till mig om du vill vara med i testet, skicka en kommentar, eller ett mejl till [email protected] Det går bra att vara med även långväga ifrån, lite choklad på posten kan väl vara trevligt! Tack!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Susanna

Count on me! Ser jättemycket fram mot detta!

2009-01-15 @ 16:34:03
Postat av: Anonym

Äntligen en test av min favoritchoklad! Så klart jag vill vara med! Kan väl tänka mig att sponsra lite också t ex med brevporto. KRAAAM på dig

2009-01-15 @ 19:33:04
Postat av: Sobe

Shot, shot skicka till mig. Kram

2009-01-15 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback