Sista fiket gjort - min tid som fikavärd är över - men Ida & jag fick utmärkelse för engagemang inom nationen!!

Ja, idag hade jag sista fiket. Och bilder från detta och ifrån gårdagens Luciagasque kommer!! Just nu är jag bara så trött att jag ska gå och däcka i sängen... 12 h jobbade...

Jag var hemma två inatt, så inte såå sent - men kunde inte somna förens kl. 5 inatt. Och det var 04-släpp på Kalmar så när vi kom dit imorse var det ganska stökigt. Det blev alltså mycket för oss fikisar att fixa och det blev jättestressigt. Och så kom det jättemycket folk och fikade!!! Kul kul men också väääldigt stressigt. Bröd och allting tog slut... Men som sagt, bilder kommer. Och lite mer om dagen... efter 12 h jobb är man rätt död. Jag hann varken dricka eller äta de första timmarna...

Måste bara berätta något roligt!! Igår, på Luciagasquen, delades ett "stipendie" ut - eller snarare utmärkelse. Till den som visat ett stort engagemang för nationen år 2009! Som gett blod, svett och tårar och slitit som ett djur för nationen. Och vem fick det? Jo Jag och Ida! :) Jag höll på att börja gråta och det var så fint gjort! Blir så glad att de verkligen ser vilket engagemang och tid vi lagt ner på fiket. Det var en helt fantastiskt fin avslutning. Gud som jag kommer sakna det.

Nu ska jag gråta en skvätt för att allt är över. *snyft*
/Helena

Kommentarer
Postat av: Filibabba

GRATTIS till utmärkelsen!!! Det är ni verkligen värda!!! :D

2009-12-13 @ 21:20:55
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: sofia

hej

var på kalmar idag, vanligtvis är jag student i karlstad men på besök i uppsala under helgen, och tänkte bara säga att det nog var den godaste smörgås jag någonsin ätit =) Åt den med jordnötssmör, ruccola, lök mm... Även godisarna var underbara, var kan man hitta recept på den med polkagris??

2009-12-13 @ 22:04:09
URL: http://sofipitt.blogg.se/
Postat av: Kristina

WOW! Stort grattis till utmärkelsen!

Gud va roligt! Ni är så värda det:D

2009-12-13 @ 22:32:50
Postat av: Marie

Ni har gjort ett fantastiskt jobb! Tycker jag som knappt sett en bråkdel.. =o)

2009-12-14 @ 00:18:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Endorfiner
Postat av: Marie

Jag måste bara citera vad en av vännerna jag hade med mig på fiket idag precis sa: "om du träffar dina kursare som ordnade fikat, hälsa att det var det bästa fikat jag varit på någonsin. Bättre än lördagsfika. Det var verkligen supergott, billigt o stort urval, mysigt. Inte alls den hets o stress det är på lördagsfika!"

2009-12-14 @ 00:28:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Endorfiner
Postat av: Karin

Grattis, det förtjänar ni verkligen :)

2009-12-14 @ 16:08:11
URL: http://saudade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback