KMK-BAL igår!

Igår var det KlubbMästarKonvents-BAL! Alltså en bal för klubbverkarna från alla nationer i Uppsala. Förutom lite seg konversation med mina bordsgrannar, så blev det en jätterolig kväll! Fördrink (*4) på Kalmar, fördrink på Värmlands och sedan sittning där med trerätters middag, kaffe & avec och sedan klubb! Efter det efterfest på Vdala som nog var det roligaste! Som vi dansade!!!!

 
Såhär snygg var jag i håret! Fick hjälp av en kompis (och hårproffs) med frisyren! TACK.

  

Fick ingen meny men jag frågade servitriserna vad det var för mat så man visste vad man åt.

Förrätt: Grön ärtsoppa med pepparrotscréme

Huvudrätt: Hjort med potatisgratäng och sås (var är grönsakerna?)

Efterrätt: Pepparkaksparfait


Tyvärr hade vi obligatorisk lektion klockan 8 imorse (vi börjar en ny kurs) så det var lite segt att komma upp eftersom jag tror jag var hemma vid 5 inatt. Och sov dåligt natten innan också.. så 6 sovda timmar sen i söndags kl. 7 har det blivit! ...och nu är det tisdag. Jag är rätt trött faktiskt.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, hon var verkligen störig :P Skönt att kunna skratta åt det nu i alla fall!



Det var nog bra att du skippade tentan, verkar som om du har massvis av saker att göra, så förstår att du är trött. Då kan det vara bättre att hoppa över och ta nya tag igen :)



Påminner om korrefest här på lördag kl. 9 också! After ski-tema :) Vore kul om du/ni kom!

2009-12-02 @ 19:18:23
URL: http://saudade.blogg.se/
Postat av: Susanna

Du var verkligen jättefin! Håret blev toppen! :)

2009-12-02 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback