"Favorit i repris"-FIKA

Imorgon är det dags för höstens, och mitt, näst sista söndagsfik på Kalmar nation. Till detta fik har alla gäster fått önska deras favorit-kakor och bakverk från höstens alla fik. Förra söndagen sammanställde jag alla röster, och i veckan har jag och Ida bakat favoriterna. Så imorgon blir sista gången man kan passa på att äta sina favoriter!!


Pecannötskolapajen fick allra flest röster inför "Favorit i repris"-fikat!

Nästa vecka blir det jul- och lussefika och då blir det bara massa juliga godsaker!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Mamma

Spännande! Den kan vi gärna hjälpas åt att baka någon av mellandagarna här hemma! Måste vara god.Lycka till i morgon! KRAAAAAM

2009-12-05 @ 15:03:33
Postat av: Therese

Ser jättegod ut!!!

Kan man få receptet på den? jag hittade det inte i receptregistret.

2009-12-05 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback