Mina tre bästa träningskompisar

Är dessa:
  
1. Mina löparskor! Inget är så uppiggande och renande för kroppen som en löpningstur ute i den friska luften.
2. Familjens motionscykel i källaren. Det är så lätt att bara gå ner och cykla en stund, och jag har suttit på den åtskilliga timmar i sommar - man kan ju till och med läsa en bok eller kolla på film samtidigt! Kommer verkligen sakna denna när jag åker tillbaka till Uppsala om två veckor.
3. Blossoms träningsDVD. Lite styrka tränar jag då och då med denna DVD. Används flitigt i Uppsala när det är för tråkigt väder ute för att ge sig ut och springa.

Vilka är era?

Jag tänkte ha en riktig träningsvecka denna veckan!! Jag blev lite lat förra veckan och sen festade jag en del i helgen. Så nu känner jag att jag vill ligga i... Idag tänkte jag köra spinning eller löpning (beror på om det börjar regna eller inte). Sen efter en intensiv vecka med träning och jobb ska det bli kul till helgen. Det är min sista helg i Småland och den kommer avslutas fint med lite festival här i Växjö och förhoppningsvis hinna umgås med alla mina vänner här, innan jag försvinner vidare till Göteborg för ett besök hos min fina kompis :) Sen väntar en snabbis till Skåne och sedan åker jag hem till Uppsala igen.

Hoppas att ni får en bra måndag!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

Mina bästa träningskompisar är i-poden och pulsklockan :) dem klarar jag mig inte utan! Skulle vilja testa om jag hade disciplinen för hemmastyrka någon gång. Kan vara skönt att kombinera med en lite löptur istället för att ta sig till gymmet.

Vart får man tag på ex Blossoms träningsdvd?

2009-08-03 @ 12:41:54
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: andrianna

gymmet och en träningsmatta. Fast så länge det finns mark eller golv så kan jag alltid göra nått :D finns alltid små fräcka övningar man kan göra:D



keep workin' it!



/andri

2009-08-03 @ 20:08:46
URL: http://andrianna.blogg.se/
Postat av: Emma

Simkortet :)

2009-08-05 @ 10:55:20
Postat av: Helena

Jag fick Blossoms träningsDVD med tidningen ToppHälsa någon gång för länge sedan. Men jag har sett att en liknande går att köpa på ginza.se

2009-08-05 @ 10:56:21
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback