Min sista helg i Småland...


Det blev en jätterolig sista helg i Växjö. Här visar jag mitt moves i en lek vi lekte igår, som ursprungligen kommer ifrån min korridor i Uppsala. :)

...är snart till sin ända. Det känns både sorgligt och bra. Bra för att det ska bli kul att åka tillbaka till Uppsala igen, men tråkigt för att jag kommer sakna mina fina vänner här nere. Vi har verkligen hunnit göra en massa kul i sommar! Men skönt att det känns så, blev verkligen en kanonsommar! Öskar bara att den hade varit lite längre... :)

På tisdag åker jag en sväng till Göteborg och sedan blir det skåne och efter det tillbaka till Uppsala. Ser fram emot att komma tillbaka och börja plugga igen (vi ska läsa psykologi nu ju!), träffa mina kompisar och börja jobba på caféet på Kalmar nation. Känner på mig att det blir en jätterolig höst!

Hoppas att ni hade en fin helg!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad roligt att ni ska läsa psykologi nu! hur kul som helst! Hur månnga poäng psykologi är det? Kommer ni hinna läsa ngt valbart eller blir det psykologi som en generell intro? :)

2009-08-09 @ 23:07:04
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback