Klubbverksutbildning

Jag kom precis hem efter första dagen av "Klubbverksutbildnning" på Kalmar nation. I höst ingår jag i nationens klubbverk där jag och min kompis Ida ska vara fikavärdar - alltså driva nationens söndagscafé! Det ska verkligen bli jätteroligt och spännande! Och idag hade vi genomgång av ekonomi, lite brandsäkerhet, policys, om nationen, god mat och fika såklart. Imorgon väntar ytterligare en fullspäckad dag med bl.a. drinkkurs! Ska bli kul. Jag är verkligen pepp inför höstens aktiviteter! Jag börjar jobba på torsdag nästa vecka då vi ska ha en svensk afton och laga svensk mat till försäljning.
Imorgon avslutar vi utbildningshelgen med en kräftskiva! Jag har aldrig varit på en kräftskiva och aldrig ätit en kräfta i hela mitt liv, så det blir spännande!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-08-22 @ 11:36:26
Postat av: LIENE

sv: jag håller med och ja godis är ett måste på bio!

2009-08-22 @ 11:38:05
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oops råkade skicka iväg utan att skriva!



Jag hoppas att du får smaka på ett par rikitgt goda kräftor! Ska själv på kräftskiva senare i september mums

2009-08-22 @ 11:38:36
Postat av: Emilies Skafferi

Ohh det låter skoj att ha hand om cafeet. Hoppas att det går bra:)

2009-08-23 @ 18:42:57
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback