PÅSKTÄVLING

Tänkte att det vore kul med en liten klurig påsktävling med pris!
 
Tävlingens uppgift är att du skall komma på så många ord som möjligt som innehåller ordet "ÄGG". Till exempel "vägg" eller "äggklocka" o.s.v. Varje ord räknas en gång, alltså du kan inte ta "äggklocka" och "äggklockan" o.s.v. Tävlingen pågår till söndag natt 12/4, skicka ditt svar till min mail [email protected] innan midnatt mellan söndag/måndag. Skriv också din adress i mejlet.
Om två eller fler personer kommit på exakt lika många ord så avgörs det hela genom en utslagsfråga: Hur många ägg kommer jag, Helena, att sammanlagt äta under påskhelgen? Så svara alltså även på den frågan i mejlet.

Vinnaren vinner en After Eight ANY TIME.
LYCKA TILL!



GLAD PÅSK !!!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Andrea

kolla vad jag tycker om saken, har ett inlägg om det på min blogg. Pusssss

2009-04-10 @ 12:42:58
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback