Ny design :) och har ni några önskemål/frågor?!

Nu har jag fått hjälp med design av en ny header till min blogg. Visst blev det fint?!

Jag vill därmed också passa på att fråga om någon har någon idé till ett nytt livsmedelstest? Tidigare har jag utfört test på russin, pepparkakor, mjölkchoklad och majskorn. Nu funderar jag på att dra igång ett nytt test. Så har du en idé eller önskemål, tveka inte att höra av dig. (om det är ett livsmedel som går att skicka på posten får ju alla som vill delta sitt prov på posten!)

Dietistiga frågor är också välkomna. Nu har jag snart läst halva min utbildning och känner att jag kan en hel del. Och övning ger ju färdighet! :)

Lämna en kommentar eller skicka ett mejl till [email protected]

Kvällshälsning från Uppsala med en vy från min balkong ca kl 20.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Thess

Vilken fin header :) Den passade ju jättebra in i din blogg! Kul att både har fått förnyelse på bloggen :)

2009-04-19 @ 19:46:15
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snyggt! Dina chokladtryfflar och en av mina favoriter: paella, som samsas med ditt kännetecken: russin. Kan det bli bättre? Nej så klart inte. Vacker himmel dessutom. Knepigt med förslag på test: oliver kan man ju inte skicka, men det hade varit intressant. De smakar såååååå olika. KRAAAAAM

2009-04-19 @ 22:16:05
Postat av: Helena

Oliver hade sannerligen varit spännande att testa. Det skiljer ju säkert en hel del på olika märken. Gäller bara att hitta deltagare isåfall, vet inte hur många i min närhet som skulle tycka det vore trevligt att äta massa oliver... :P

2009-04-21 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback