Anatomi-tenta idag

Ja, klockan 14 idag skrev jag anatomi-tenta. Jag har varit sjuk de senaste dagarna och inte alls orkat ägna anatomin särskilt mycket tid. Men det kändes ändå hyfsat bra på tentan, så om jag har tur så klarar jag den! Anatomi är inte riktigt mitt ämne, känner inte alls samma "plugglädje" som jag gjort med de övriga, mer dietistinriktade, kurserna jag läst. Och nu väntar fysiologin, den hade vi introduktion till nu på morgonen innan tentan började.


Den här boken ska jag ta mig igenom de två närmaste månaderna (den är tjock o tung!).

Ikväll blir det som vanligt pajtentafest! (Jag har gjort en björnbärspaj med marängtäcke!) Det blir nog dock en gå-hem-tidigt-kväll medans mina kompisar fortsätter ut för att partajja! Jag är ganska trött och hostar och snorar hela tiden.. Man kanske borde hyra en bra film att se i sin ensamhet!?
/Helena

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hade jag bott i Uppsala hade vi kunnat hitta på film och snora tillsammans. Har vart jättesjuk hela helgen och veckan. Helt förbluffad över ur mycket snor näsan kan innehålla.

2009-04-15 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback