Årets skörd av julgodis och tryfflar :)


Uppifrån fr. vänster: Islandsbit (tryffel med lakrits), Vit hallontryffel, Saffranstryffel, Apelsintryffelruta
Mintskumstryffel, Mörk hallontryffel, Apelsinkula, Snöboll (kokostryffel med vit choklad), Vit moccatryffel
Mörk moccatryffel, Polkatryffel, Polkatryffel, Julkula

Min egna personliga favorit är för tillfället Saffranstryffeln. Underbart god och den smälter verkligen i munnen. Min familj har fått de här små chokladaskarna nu och jag hoppas att de kommer njuta lika mycket av godisarna som jag :)

Trevlig
Dan före Dan före Dopparedan!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh, vad fin din blogg ser ut nu! gillar bilderna uppe i hörnet! :) ledsen att jag har varit dålig på att kika in o kommentera, ska bli bättring på det efter nyår, då tänkte jag även låta startskottet gå för mitt nya bloggprojekt: www.enstickadkulturkofta.blogspot.com, håll ögonen öppna för snart smäller det! :)

2008-12-22 @ 23:03:02
Postat av: Susanna

Mina favoriter är (men det är svårt att välja eftersom alla är så himlans goda...) mintskumstryffel, julkula (är ju som ett kinderägg) och polkatryfflen! De är ju så oemotståndligt goa´! Tack så mycket för dem alla!

2008-12-30 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback